lördag 26 december 2009



Hejj!:D

förlåt min dåliga uppdatering idag,
jag vaknade klockan halv 9 fixade mej sedan stack vi till helsingborg.
Vääla, asså det är sjuuuuuukt hur jävla ycket folk det var.
På hela väla fanns inte en enda parkering!:o
Jag&pappa släppte av mamma och jennie så dem kunde gå in.
så vi körde först bort till siba där jag skulle få min systemkamera idag
Så var alla slut bara för att den var så billig där!;o
sen gick vi till onoff där fanns den en vi tänkte att vi skulle kolla vidare,
så körde vi till elgiganten, där fanns min NIKON D3000 för 3935 kronor.
Så det körde vi på, väldig billig var den men det var ju jävligt mycket rea på den!:)
efter vi köpte den tänkte vi köra till väla igen för att in och se hur långt mamma&jennie
kommit, men inte en enda parkering igen.
Så dem fick komma ut så körde vi till familia istället.
Åt och handlade lite mat och så, och sedan drog vi oss hemåt.
så nu laddar batteriet sen ska det fotas, jennie&bella är mina modeller haha ;D
Ikväll blir de kanske Sandra och Lillan!(yy) om inte sandra mår dåligt :s
vi hörs senare

puss.

1 kommentar: