onsdag 23 december 2009



Gomiddag mina underbaringar.
känner mig väldigt pigg&glad idag!
och de är ju positivt, vaknade klockan 10 tror jag.
sitter och lyssnar på "Dear mister President" med Mariette.
egentligen hatar jag henne, hon påminner mig om Caroline af ugglas.
och det är inte positivt, men jag älskar hennes sångröst!
det är sjukt hur bra hon sjunger :o
sålänge jag inte tittar på henne bara så är det sjukt bra.
ikväll kommer mormor&morfar hit och fira lillejulafton (y)
sen ikväll blir de bingo ;D
brukar aldrig orka hålla mig uppe imed att jag nt är ngn kvällsmänniska precis ;o
Men ikväll då jäklar klarar jag det, jag känenr redan hur min power sprutar ;)
Egentligen bórde jag nt sitta här. Borde faktiskt ta och plocka upp lite på mitt rum.
har bara lite kläder och så haha, städade riktigt fint i måndags.
Nä nu ska jag hoppa in i duschen sedan fixa mig lite granna.
Men vi hörs sen kan jag lova!;o
Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar