måndag 28 december 2009



hejj!

förlåt för min sämsta uppdatering idag.
jag gick upp klockan 9.30 tror jag och direkt in i duschen.
Fixade mej sen åkte jag till sandra klockan 11.40.
så ringde jag tusen gånger ingen svarade,
ringde på dörren tusen gånger ingen svarade,
sen ringde jag hem ett antal gånger och till slut svara hennes pappa.
DDå ligger hon o sover&var helt nyvaken när jag kom in ;o
haha, sen duschade hon fixade sig sen drog vi till labonné.
mötte lillan sedan hem t henne.
hahaha, sen hittade vi såna hundbajspåsar asså tomma som man ska ta i bajset i.
SSå la vi i massa snö i dem så det såg ut som bajs.
Hahaha, våran humor är sämst & lite bara lite omogna är vi (a)
en superkuligdag iallafall!
tog en massa bilder också men dem får ni imorgon orkar nt lägga in dem nu.
Har sån jävla kramp i sidan!
Usch ont gör det! men vi hörs imorgon innan jag drar t sandra :)

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar